tisdag, oktober 26, 2010

Lumene vitamin C+ - Daycream

Jag är buzzador och fick komma med i denna kampanj där man får testa Lumene daycream.

OM LUMENE VITAMIN C+ LYSTERGIVANDE DAGCREME
Lumene Vitamin C+ Lystergivande Dagcreme är en mjuk och fräscht doftande ansiktscreme som omedelbart ger huden extra lyster. De guldgula hjortronen är kärnan i Lumene Vitamin C+. Hjortron skyddar, renar och ger huden lyster. Magi när den är som bäst!



Jag har testat den själv i några dagar. Den luktar gott och skonsam mot huden. Jag brukar inte kunna har vilka krämer som helst men denna funkar jättebra. Rekommenderas! För er som vill testa och bo nära mig så finns det små prov burkar.

Är du med sugen på att testa nya saker utan kostnad? Gå in https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=giraffen

2 kommentarer:

Carolin sa...

Å ja vill testa :) Du kan få testa Decubal handkräm, ansikstkräm och läppbalsam om du vill?! Jag kanske kan komma förbi någon dag efter jobbet. Så kan vi byta prover :)

Skumsvamp sa...

Ja jättegärna!